środa, 3 lutego 2010

52 książki

ostatnio na blipie głośno o akcji #52 książki :)
ja również postanowiłam się przyłączyć, niestety, jako że obecnie mam sesję i czeka mnie jeszcze użeranie się ze statystyką, dopiero za jakies 2 tygodnie może uda mi się zacząć:) wtedy nadrobię zaległości od początku stycznia i zacznę systematycznie czytać książkę tygodniowo:) Na blogu zamierzam wpisywać książki które udało mi się przeczytać, a każdy tytuł opatrzać krótkim komentarzem:)
w mojej głowie już dawno powstał plan utworzenia takiego bloga, na ktorym umieszczalabym tytuly przeczytanych przez siebie książek. w koncu jakiś ruch w tym kierunku :)
od siebie dodam jeszcze że zamierzam obejrzec 52 filmy w tym roku, ktorych tytuły też tu będę umieszczać :) w następnej notce to, co już przeczytałam i obejrzałam w tym roku :)

1 komentarz:

  1. Dzięki, że napisałaś o naszej inicjatywie. Życzę powodzenia i trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń